E-handel

Smart koppling: Brink Commerce & Fortnox

Brink Commerce & Fortnox icon

Brink Commerce & Fortnox

Brink Commerce & Fortnox main image

Junipeer plattformen automatiserar den dagliga hanteringen av din försäljning, kunddata, produkter, lager och priser och automatiserar samt spar tid.

Om Brink Commerce & Fortnox

Vår integration synkroniserar det vanligaste som du är i behov av, exempelvis produkter, kunder, beställningar m.m. I vår plattform hittar du fler funktioner såsom:

  • En administrationspanel där du enkelt kan slå på och av de flöden du vill använda.

  • Inställningar som gör så att du kan anpassa integrationen efter dina behov.

  • Historik och loggvyer över händelser och felsökning.

  • Få notifikationer när obligatorisk information saknas, exempelvis på att en beställning inte gick att skicka till Fortnox för att e-postadress saknas.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Junipeer kopplar ihop API:erna med varandra så att du enkelt kan:

  • Synkronisera produkter (Fortnox till Adobe Commerce)

  • Synkronisera lagersaldon och priser (Fortnox till Brink Commerce)

  • Skicka beställningar från (Brink Commerce till Fortnox)

  • Kunder skickas till Fortnox när en beställlning synkas.

Vi kan anpassa integrationen med fler funktioner om särskilda behov finns.

Byggd i den senaste teknologin och med ständiga förbättringar och bästa kundsupport är Junipeer gjord för att effektivisera och underlätta samt spara pengar för e-handlare.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar