Medlemshantering

Smart koppling: MyClub Bokföring

MyClub Bokföring icon

MyClub Bokföring

MyClub Bokföring main image

Fortsätt arbeta precis som vanligt i MyClub och låt oss ta hand om bokföringen. Ni ställer in era konton, kostnadsställen, verifikationsserier i MyClub och sen bokför vi det ni gör.

About MyClub Bokföring

MyClub ger er förening möjlighet att få tillgång till en komplett medlemshantering bestående av allt från medlemsregister, en fristående men integrerad hemsida, fakturering till bokföring.

Att flera funktioner ligger samma system gör att ni kan få en röd tråd genom hela er organisation samt att ni undviker dubbelarbete och därmed frigör tid till er kärnverksamhet.

Med integrationen till Fortnox får ni alla transaktioner ni gör i MyClub automatiskt bokförda. Låt en medlem anmäla sig till en aktivitet, betala direkt med Swish och allt blir bokfört på rätt konton.

This is how the connection with Fortnox works

I MyClub har ni era medlemmar och alla inställningar för vad medlemmar ska betala för medlemsskap och aktiviteter. MyClub fakturerar och prickar av betalningar.

Era medlemmar ser enkelt sina fakturor och planerade aktiviteter och betalar enkelt med Swish, kort, direktbank, bankgiro eller autogiro.

På kansliet arbetar ni med fakturorna i MyClub och gör inställningar för avgifter, konton och kostnadsställen. När dessa inställningar är gjorda skickar MyClub in det som händer på kontonivå till Fortnox.

Vad är integrationer?

Kraften av två system – som jobbar som ett

Att integrera ett externt system till ditt ekonomisystem ger ett sömlöst flöde. Hur? Jo, systemen skickar information – till exempel bokföringsunderlag och faktureringsunderlag – mellan varandra så att du slipper dubbelregistrering. Du sparar tid och minimerar risken för fel.

Kom igång med något av våra programpaket – då kan du koppla externa system till Fortnox och underlätta ditt företagande.