Premium affärssystem FileMaker-icon
Smart koppling

Premium affärssystem FileMaker

0.0(0 st)
26-50 företag använder

Ett av Sveriges mest flexibla ERP & affärssystem

Välj ett ERP system som du kan lära dig på några minuter och växa med i många år. 
Premiums plattform FileMaker är säker och används av miljontals användare. Automatisera bort dina tidstjuvar med Premium och få tid över till det som är viktigt.

Mer information

Premium ERP & Affärssystem är en modern skalbar molntjänst skapad med plattformen FileMaker från Claris. Det är enkelt att förändra systemet i takt med din verksamhets utveckling. Redan från start är systemet mycket kraftfullt. Premium Affärssystem innehåller bland annat följande delar:

  • CRM

  • Avtal/Prislistor

  • Order/Offert

  • Objekt (Maskin-/Anläggningsregister)

  • Order/Offert

  • Serviceorder (Inkl Mobilapp)

  • Inköp/Leverantörer

  • Artikel /Prislistor

  • Faktura

  • Ticketsystem

Systemet är integrerat med Fortnox, DropBox, Office365, Mailchimp, UniFaun, Google och många fler tjänster på nätet.

This is how the connection with Fortnox works

Fakturor som du skapar i Premium överförs efter godkännande automatiskt till Fortnox. Endast Ekonomipersonal behöver Fortnox. Användare kan jobba helt i Premium. Fakturorna kan skickas via Premium eller Fortnox. Betalregistrering sker i Fortnox och utestående fordringar synkas hela tiden till Premium så att utestående kredit bevakas och hanteras. Premium klarar försäljning i flera dimensioner med såväl projektkoppling och resultatenheter samt försäljning i flera bolag i samma instans. Fakturorna periodiseras automatiskt i Fortnox.

Premium används idag av kunder med mellan 5 och 100 anställda.

Läs mer på Square Moon AB fd PremiumSystem's hemsida
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.