tracezilla gör det enkelt att driva ett modernt och professionellt livsmedelsföretag. tracezilla automatiserar kärnprocesser och dokumentation, så att du sparar tid och minskar risken för fel.
tracezilla sköter inköp, produktion, försäljning, fakturering, lagerhållning, logistik, planering, kvalitet och ekonomi i livsmedelssammanhang.
Detta får du med tracezilla:
Automatisk digital spårbarhet
Orderhantering med automatiska prislistor
Lagerhantering på varuparti/batch/datum
Tillverkning baserat på recept
Automatisk beräkning av punktskatt
Dokumentation av certifierad ekologisk produktion och handel
Beräkning av exakta kostnadspriser och lagervärde
Registrering av egenkontroll och kritiska styrpunkter (CCP)
Planering via prognoser
Och mycket mer.
Med tracezilla kan du hantera order, lager och ekonomi och ha en sömlös integration med Fortnox som redovisningssystem.
Integrationen mellan tracezilla och Fortnox
synkroniserar automatiskt masterdata (kunder, leverantörer och produkter)
överför automatiskt fakturor från tracezilla till Fortnox och bokför på aktuellt försäljningskonto.
gör det möjligt att reglera lagervärden i Fortnox baserat på lagervärden i tracezilla
gör det möjligt att överföra utgifter från Fortnox till tracezilla och matcha med ordrar i tracezilla
Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.