Smart koppling: Responsr

Responsr icon

Arbeta med kundnöjdhet och kundlojalitet

Vad är värdet av en lojal kund eller kostnaden för en tappat kund? NPS ONE är en Svensk tjänst för att löpande hålla koll på era kundrelationer helt automatiserat. Ni kan agera på inkommande kundsvar och följa ert rykte, ert NPS (Net Promoter Score).

  • Fånga upp missnöjda kunder

  • Agera i realtid på kundfeedback

  • Kraftfull AI stödjer ditt arbete

  • Omvandla passiva kunder till ambassadörer

  • Jämför er kundnöjdhet med branschindex i NPS Benchmark

  • Kundvård, NPS Benchmark & Recensioner i samma plattform

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Kundlistan i Fortnox kommer automatiskt att användas för att samla in kundfeedback

Läs mer på Welovefeedback's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar