Med Infobric Workorder slipper du undra över projektens status och lönsamhet, missa att debitera timmar, material och utrustningsanvändning samt långdragen fakturerings- och lönehantering.
Allt börjar med att du skapar en arbetsorder. Under projektets gång samlar du sedan all information direkt på arbetsordern, till exempel: * Kalkyler, offerter & ÄTA * Personal som arbetar på projektet, & när * Utrustning som används på projektet, & hur länge * Tidrapportering * Mejlkonversationer, checklistor & foton * Projektkostnader, exempelvis material och fakturor. Nu har du alltid de senaste uppdateringarna samlade i Infobric Workorder – ingen information eller debiterbara kostnader missas. Det blir enklare för dig att följa upp och få koll på vinsten – under och efter avslutat arbete.
Fortnox kund- & artikelregister uppdateras automatiskt i Infobric Workorder. Attesterar du leverantörsfakturor i Fortnox kan dessa märkas med ordernummer i Infobric Workorder. Kostnaden samt bild på leverantörsfakturan hamnar då automatiskt på arbetsordern. Med ett enda knapptryck kan du debitera kunden baserat på en leverantörsfaktura. Tid & material rapporteras på arbetsordern & attesteras i Infobric Workorder innan informationen automatiskt skickas till Fortnox för fakturering. Använder du Fortnox Lön kan även lönegrundande arbetstid automatiskt skickas till Fortnox vid lönebrytdatum.