Smart koppling: Blikk

Blikk icon

Blikk

4.4(43 st)
501-1000 företag använder

Smidig projekthantering och tidrapportering

Med Blikk får du full koll på dina projekt, tidrapportering, utlägg, faktura- och löneunderlag. Flera viktiga funktioner - i ett molnbaserat system. Minska administrationen, spara tid och öka lönsamheten. Prova gratis i 14 dagar!

Effektivisera era arbetssätt:

  • Tappa inga viktiga affärer eller uppgifter mellan stolarna

  • Få kontroll över alla arbetsordrar och projekt

  • Full koll på tidredovisningen – både för fakturering och lön

  • Se översikter och analysera med rapporter

Funktioner som gör jobbet enklare:

  • Tidrapportering och kvittohantering i desktop och mobil

  • Projekthantering och resursplanering

  • Faktura- och löneunderlag

  • Kontakt- och kundregister

  • Säljtavla och offertverktyg

  • Analysverktyg och rapporter

  • Avtalshantering med e-signering

  • Samarbeta med din redovisningsbyrå i partnerportalen

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Slipp dubbelarbete och onödig administration. Blikk fungerar som ett försystem till Fortnox ekonomi- och lönesystem. Kopplingen innebär en fullständig och sömlös integration mellan de båda systemen och ger stöd för hela projekt- och orderprocessen.

  • Integration via API

  • Hantera kontakter, artiklar, bokföringsprojekt och resultatenheter mellan systemen

  • Skapa och överför fakturaunderlag

  • Hämta in leverantörsfakturor

  • Bokför kvitton och skapa kvittoverifikat

  • Exportera löneunderlag för import till Fortnox Lön

Läs mer på Blikk Sverige AB's hemsida

Blikk har verktygen som gör jobbet enklare

  • Tidrapportering
  • Projekthantering
  • Rapporter & analysverktyg
  • Resursplanering
  • Säljstöd & offert

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.