Fortnox bjuder på första halvåret!
Kom igång med vår moderna företagsplattform. Helt molnbaserat, alltid fri support. I samarbete med Nyföretagarcentrum får du det populära paketet Fortnox Standard kostnadsfritt i sex månader.
Fortnox Standard kostnadsfritt i 6 månader
I vår företagsplattform hittar du allt för ditt företag – på ett ställe. Med Fortnox Standard får du mycket av bokföringen med automatik och helt digital hantering av kvitton och leverantörsfakturor. Du kan även ta betalt av dina kunder och skicka fakturor och påminnelser helt digitalt, på webben eller i mobilen med Fortnox App. Dessutom kan du integrera med över 400 olika för- och eftersystem för att undvika dubbelarbete.
Med smarta och automatiserade lösningar gör vi bokföring både enklare och roligare. Kvitton och leverantörsfakturor hanteras helt digitalt – antingen i mobilen eller på webben – och du får hjälp med att läsa in informationen och hur de ska bokföras. Vi har kopplingar till samtliga Sveriges största banker, vilket gör att betalningar enkelt hanteras direkt från programmet.
Att ta betalt är en rolig del av företagandet. Med Fortnox skapar och skickar du fakturor helt digitalt med ett par klick, oavsett om du befinner dig på språng eller vid en dator. Vi har stöd för flera smarta funktioner såsom automatisk återrapportering av inbetalningar från din bank, och rapportering av rot-, rut- och grönt avdrag till Skatteverket. Givetvis är antalet fakturor du kan skicka helt obegränsat.
Med en Integrationslicens får du en hel värld av möjligheter eftersom du kan koppla ihop ditt Fortnox med över 400 olika tredjepartsprogram. Genom att integrera Fortnox med dina för- och eftersystem – exempelvis kassasystem, webbshopar eller arbetsordersystem – effektiviserar du din administration och undviker dubbelarbete.
Vad säger våra kunder
Alla i företaget tycker programmet är enkelt och optimalt för den typ av verksamhet vi driver. Det är perfekt för den som är ovan vid denna typ av system, och aldrig har jobbat med liknande uppgifter.
Delägare, Get Raw
Programmet är väldigt enkelt, lätt att komma igång med, och allt känns så logiskt.
Restaurangägare
FAQ
När du startar ett nytt abonnemang hos oss har du alltid 30 dagars öppet köp. Du kan binda abonnemanget kvartalsvis eller årsvis beroende på vilket betalningsintervall som passar dig bäst. Priserna är differentierade beroende på bindningstid. Du kan säga upp abonnemanget när som helst, dock senast 30 dagar före nästa faktureringsperiod påbörjas.
Första fakturan skickas via e-post 30 dagar efter att du genomfört din beställning.
Är ni flera som som ska samarbeta och behöver åtkomst till programmet behövs en licens per användare och program. I checkouten (efter du har valt paket) väljer du enkelt det antal licenser som ska läggas till för respektive program. Antalet användare är obegränsat.
I Fortnox hanterar man ett organisationsnummer per abonnemang. Det finns inget sätt att skilja två olika bolags eller bolagsformers bokföring åt i ett och samma abonnemang.
Med vår lösning Bolagshanteraren kan du dock samla dina olika företag under ett och samma inlogg så att du enkelt kan navigera mellan de olika abonnemangen.
Läs mer om Bolagshanteraren ›
Fortnox är enkelt att komma igång med – men givetvis finns hjälp att få längs vägen. Vi har ett användarstöd i programmet och personlig support via telefon och chatt – helt kostnadsfritt.
Därutöver har vi digitala kurser och företagsanpassade utbildningar som hjälper dig att komma igång och arbeta på bästa möjliga vis i programmet.
Självklart! Fortnox används av tusentals redovisningskonsulter över hela landet, vilket gör att hjälp alltid finns nära till hands. Ni bestämmer själva upplägg – om du vill göra det mesta av jobbet själv medan byrån sköter avstämningar och rapportering, eller om du önskar att byrån även sköter det löpande ekonomiarbetet. Med vår plattform är det enkelt att samarbeta!
Hitta en redovisningsbyrå som använder Fortnox ›