Easoft-icon
Smart koppling

Easoft

5.0(4 st)
26-50 företag använder

Easoft Affärssystem för bygg/hantverksföretag

Enkelt affärssystem med bl.a.

  • leadhantering + CRM

  • offertkalkyl + mallar

  • dokumentering av arbetsobjekt (mobil)

  • projekthantering / kalender / arbetstiduppföljning

  • fakturering med integration till Fortnox

  • Rapport

  • Attestflöde för lev.fakt

Mer information

Med Easoft + Easoft Docs kan du

  • skapa kunder, leads, offerter och beställningar

  • registrera arbetstimmar direkt under projekt

  • följa kostnader per projekt

  • fakturera arbetstimmar, material och/eller delbetalningar

  • dokumentera arbetsmomenter, arbetsplatser, ÄTA-arbete och andra viktiga saker via Easoft Docs med mobiltelefon

  • ta bilder direkt till dokumentmallar med mobiltelefon

  • Räkna pris för offerter och skicka offerter till kunder

  • Få bekräftelse och beställningar med BankID

  • Få ut lönematerial av arbetstimmar + säljarens provisioner

  • Följa verksamheten med olika typ av rapport

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integration mellan Easoft och Fortnox:

  • När man skapar en ny beställning i Easoft, Fortnox skapar projekt i Fortnox för samma kund / projektnummer

  • När man skapar en faktura, fakturan skickades över till Fortnox med rätt information (kundinfo, fakturarader, Moms, rabbatter, Husarbeteinfo, betalningsvillkor osv) automatiskt utan att man behöver skapa något manuellt.

  • När det kommer en ny leverantörsfaktura till Fortnox, Easoft hämtar fakturan också till Easoft så att man kan få kostnader under Easoft-projekt och vidarefakturera samma varor

Läs mer på Easoft's hemsida

Betyg på Easoft

Företag med 10-19 anställda
onsdag 25 sep. 2024
Företag med 5-9 anställda
måndag 12 juni 2023
Företag med 1-4 anställda
måndag 12 juni 2023
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.