Smart koppling: Stripe

Stripe icon

Stripe

5.0(3 st)
0-25 företag använder

Automatisk bokföring med Fortnox & Stripe

Just nu 250 kr / må - Automatisera bokföringen med en smart koppling till Stripe. Denna koppling är för dig som vill minska risken för fel och samtidigt spara massvis med tid - både för dig och din bokförare.

Pling! Ny betalning! Med Linkbase behöver du inte vänta på verifikatet för senaste transaktionen, allt sker direkt. Så du kan smidigt se din omsättning öka i Fortnox.

Integrationen erbjuder:

  • Bokföring i realtid

  • Hantering av betalningar, utbetalningar och avgifter

  • Skapande av lätta att följa verifikat

  • Stöd för alla valutor

  • Anpassning av konton baserat på egen kontoplan

  • Individuell kontoval för EU-land, Sverige och internationell försäljning

  • Flexibel momshantering

  • Val av verifikationsserie

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Med Linkbase Fortnox och Stripe-integration kan du förvänta dig följande automatiserade funktioner som underlättar ditt arbete:

  • Bokföring av betalningar, utbetalningar, återbetalningar och avgifter

  • Utförliga verifikat med specifikationer som är lätta att följa, varje transaktion är uppdelad i varje beståndsdel.

  • Kontoval för varje EU-land, Inrikes och internationell försäljning

  • Anpassade konton utifrån egen kontoplan

  • Individuell momshantering per land

  • Stöd för att välja verifikationsserie

Läs mer på Linkbase.se's hemsida

Allt du behöver för att automatisera din bokföring för Stripe

  • Underlag och automatisk bokföring: Skapar verifikat för betalningar, återköp och utbetalningar
  • Välj konto för varje land och momssats
  • Möjlighet att välja verifikationsserie
  • Stöd för OSS och alla valutor

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.