Smart koppling: Office Depot | Premium

Office Depot | Premium icon

Office Depot | Premium

0 st

Integrationspaket för Office Depot & Fortnox

Sharespine erbjuder en marknadsledande och konfigurerbar integrationsplattform för att koppla ihop Office Depot med Fortnox och dina betalsätt, din butikskassa och dina marknadsplatser.

De viktigaste fördelarna med Sharespine

  • Ledande leverantör av Integrationer med Nordisk Fokus

  • Ingår flera integrationer i samma paket & plattform

  • Med flera integrationer kan du automatisera många processer

  • Tillgång till dedikerad support och möjlighet för en egen kontaktperson

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Plattformen automatiserar den dagliga hanteringen av din försäljning, kunddata, produkter, lager, priser samt en avstämning av dina betalsätt.

Med integrationen sparar du inte bara tid utan ökar även kvalitet på den data som ska synkas.

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.

Grafik som visar hur integrationer till Fortnox fungerar