Smart koppling: Svea Checkout by Sharespine

Svea Checkout by Sharespine icon

Svea Checkout by Sharespine

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Automatisk bokföring av Svea Checkout i Fortnox

För handlare som tar betalt via Svea Checkout i sin webbutik och vill automatisera bokföringen av utbetalningar i Fortnox.

De viktigaste fördelarna med Sharespine

  • 20 År i branschen med gedigen erfarenhet av integrationer.

  • 25 Personer i teamet redo att hjälpa våra kunder.

  • 50+ Anslutna system redo att kopplas ihop.

  • 15 000+ Företag som använder vår teknik i Norden & USA.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Tjänsten är en tillägg för kunder som använder vår integrationsplattform

  • Svea Checkout betalmodul gör det möjligt att konfigurera och automatiskt matcha underlag mot rätt konton

  • Hämtar ut bokföringsrapporter på alla transaktioner inkl. konto under vald period

  • Kan även skapa och bokföra faktura utifrån betalningsfilen från Svea Checkout

  • Kan även stämma av Refunds mot skapade kreditfakturor i Fortnox

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Detta ingår i Sharespines Premium lösningar

  • Konfigurerbar integrationsplattform med fokus på handel & bokföring
  • Ingår flera kopplingar till många system i samma i licens
  • Automatiserad bokföring och avstämning av utbetalningar
  • Leverantör med 20 år i branschen med över 1500 e-handelsresor
  • Support som guidar dig genom ditt Leveransprojekt.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.