Smart koppling: Timekeeper

Timekeeper icon

Timekeeper

4.6(16 st)
201-500 företag använder

Övertid eller tid över?

Lättanvänd app för tidrapportering och era projekt. Spara tid på fakturering, kvitto och lönehantering med bl.a prissättning per projekt och användare, automatisk OB och flexhantering. Minska risken för fel och låt Timekeeper göra mer av jobbet.

Håll ordning på timmar och artiklar i era projekt, samt närvaro, frånvaro, flex, OB, övertid, utlägg, mil & traktamenten.

  • Projektledare planerar och bemannar, skapa todo-listor och följa upp

  • Personalen använder timer (start/stopp), pass med klockslag eller registrerar timmar manuellt

  • Arbetsledare och personalansvariga kan attestera per projekt/person

  • Smart prissättning per projekt/person ger rätt fakturaunderlag

  • Begär digitalt godkännande av kund

  • Push & påminnelser hjälper er hålla rutinerna

  • Fota kvitton

Används inom bl.a bemanning, IT-konsulter, entreprenad, bygg och kommuner.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Skapa fakturor/order från Timekeeper till Fortnox och bifoga automatiska PDF-bilagor av rapporten från Timekeeper.

  • Importera kunder, projekt och artiklar från Fortnox till Timekeeper

  • Synka Projekt mellan Timekeeper och Fortnox

  • Nya Projekt kunder och artiklar i Timekeeper skapas upp i Fortnox.

  • Koppla kostnadsställen från Fortnox till användare/projekt i Timekeeper.

  • Överför löneunderlag

  • Kvittohantering med automatisk bokföring

Läs mer på Timekeeper Sweden AB's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.