Vi vänder oss till ensamföretagare och upp till små/medelstora företag som vill ha ett enkelt, proffsigt system för att hålla ordning på sina kunder och kundkontakter och för att samordna sin verksamhet.
C - CRM möjliggör att:
Ha en snabb och enkel översyn över de närmaste aktiviteterna – din Todo-lista
Enkelt kunna diktera/dokumentera anteckningar från möten eller samtal.
Planera viktiga åtgärder – ”tasks” mellan möten/aktiviteter.
Ha koll på alla kunder och kundämnen, deras kontaktpersoner, era aktiviteter och försäljning.
Skapa ringlistor – för t ex. nykundsbearbetning, kampanjuppföljning eller efter taggning/intresseområde.
Arbeta mer målinriktat – sätta, och följa upp individuella försäljningsmål och/eller försäljningsbudget per kund. .
Vi skapar ett C-CRM konto till er och kvalitetssäkrar din anslutning så att all din data synkas och förs över till C-CRM på rätt sätt – vi skickar ett välkomstmail med alla inloggningsuppgifter. Kund och kontaktregister uppdateras automatiskt till C-CRM Alla offerter och order som skrivs in i Fortnox synkas automatiskt med säljaktiviteter – och med Analyzerfunktionen får man en snabb överblick och kan dra slutsatser och vidta rätt åtgärder för att nå sina mål. C-CRM kan med fördel användas av Apple och Androidtelefoner.
Integrationslicensen ingår i alla våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.