Publicerad: 16 december 2011|Senast uppdaterad: 20 juli 2018

Fortnox lanserar nytt program för Autogiro

Fortnox Autogiro stödjer självklart Bankgirots nya version av Autogirot.  Programmet har en digital hantering av transaktionsflödena, vilket innebär att all kommunikation sker digitalt istället för att användaren skall behöva skicka in blanketter och ta emot information postalt från Bankgirot eller banken om utförda händelser.

Fortnox Autogiro är integrerat med Fortnox Fakturering och Fortnox Bokföring, men kan även användas fristående.

Jens Collskog, VD på Fortnox AB, kommenterar lanseringen av Fortnox Autogiro:

- Vi tyckte att det på marknaden saknats ett riktigt bra, komplett och prisvärt program för alla som vill ta betalt av sina kunder via autogiro. Därför har vi utvecklat Fortnox Autogiro. För endast 89:- + moms per månad kan användaren nu förenkla sin hantering av återkommande fakturering till sina kunder eller medlemmar.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Jens Collskog, VD på Fortnox AB, 0733-63 23 00, jens.collskog@fortnox.se

Marcus Thomasson, produktansvarig för Fortnox Autogiro, 0704-402886, marcus.thomasson@fortnox.se