Publicerad: 14 februari 2012|Senast uppdaterad: 20 juli 2018

UC ger Fortnox högsta möjliga betyg

Jens Collskog, VD på Fortnox, kommenterar UC:s kategorisering av Fortnox:

- Jag är verkligen mycket stolt över utmärkelsen vi fått av UC. Detta är ett bevis för att vi är ett stabilt och tillförlitligt företag. Utmärkelsen från UC är ett resultat av vårt långsiktiga arbete med starka relationer till kunder, leverantörer och övriga partners, kompetent och engagerad personal, samt god ordning och kontroll över företagets ekonomi.

Kategoriseringen av Fortnox är gjord enligt scoringmodellen UC Risk Företag, där all väsentlig information på ett optimalt sätt vägs samman till en enda siffra som speglar ett företags kreditvärdighet

För ytterligare information vänligen kontakta:

Jens Collskog, VD på Fortnox AB Tel: 0733-63 23 00

E-post: jens.collskog@fortnox.se